Tuesday, October 21, 2008

New Images of Transformers Universe and Animated figures due in 2009

The new year is looking good for Transformer collectors. BigBadToyStore.com has new images posted of some of the Transformers due out in the first month of 2009. If you like Beast Wars/Beast Machines, there are some nice surprises in here. Click the images for hi-res versions.

Universe figures
Leo Prime (Voyager Class) - from Beast Wars (& G1's Razorclaw)
Overload (Voyager Class) - repaint of Universe Dropshot
Dinobot & Smokescreen (Deluxe Class) - this one actually says December 2008 for a BBTS ship date. Nice to see Smokescreen again, and Dinobot looks awesome.







Animated figures
Atomic Lugnut (Voyager Class) - repaint, but wow those colors are cool.
Wreck-Gar (Voyager Class) - new Animated figure
Waspinator & Samurai Prowl. (Deluxe Class) - new Animated figure & Prowl now has a sidecar that transforms into battle armor.




1 comments:

Mohamed Abdellatif said...

شركة مكافحة حشرات
شركة مكافحة حشرات بحائل
شركة مكافحة النمل الابيض بحائل
شركة رش مبيدات بحائل
نحو تطهير البيت يلزم استعمال سائل التنظيف مع الماء و يكون التنظيف دائما على أقل ما فيها مرة كل أسبوع ، أما إن كانت في شرفتك نبات مزروع فيجب البحث بها لو كان هناك أية حشرات و التي تتغذى على تلك النباتات ؛ لأنها تقوم بإفراز مادة سكرية و هي تجذب النمل الابييض إليها ، فيمكن القضاء عليه بواسطة استعمال عصا لاصقة بخصوص النباتات ، أما عن الوسائل الطبيعية في القضاء على النمل الابييض و التي بدورها تكون آمنة على الأطفال المتواجدين بالبيت و ليس هناك داعي للقلق عليهم : عن طريق استعمال اليسير من مسحوق القرفة ثم رشه في الأماكن التي يتواجد بها النمل الابييض فستلاحظين سيدتي اختفاء النمل في ذات اللحظة ، أو عن طريق استعمال بعض الفلفل الأسود ؛ لأنه يُعد باعتبار الدواء الشديد و الفعال في القضاء على النمل نهائيا ، كما يمكن استعماله في أماكن إحتشادات النمل ، و لو كان بخ الفلفل الأسود بالقرب من الغذاء في المطبخ فهو آمن و لا ينتج ذلك على إثره أضرار ؛ لأننا نستخدم الفلفل الأسود في بعض المأكولات ، فتلك الوسائل الطبيعية آمنة في التخلص و القضاء على النمل الأبيض و طردها من البيت للأبد .